- Aktualna sytuacja i możliwości wejścia na wybrane rynki zagraniczne.
- Skuteczna strategia eksportowa.
- Tworzenie oferty eksportowej i jej skuteczna promocja.
- Warunki wejścia na wybrane rynki zagraniczne.
- Metody pozyskiwania klientów na rynkach zagranicznych i ich weryfikacja.
- Międzynarodowe stosunki gospodarcze.
- Prawne uwarunkowania handlu zagranicznego.
- Marketing w handlu zagranicznym.
- Transakcje handlu zagranicznego.
- Rozliczenia międzynarodowe.
- Finansowanie handlu zagranicznego.
- Rachunkowość i podatki na rynkach zagranicznych.
- Prawidłowa dokumentacja oraz sposoby eliminacji ryzyka w obrocie międzynarodowym.
- Delegowanie pracowników – aspekty podatkowe oraz ubezpieczeniowe w świetle najnowszych regulacji prawnych oraz orzecznictwa.
- Zatrudnianie cudzoziemców – aspekty prawne w świetle najnowszych zmian.
- Ubezpieczenia, transport i spedycja.
- Negocjacje i różnice kulturowe.
- Negocjacje z zagranicznymi sieciami handlowymi.
- Rozwiązywanie sporów, arbitraż, postępowanie przed sądami.
- Praktyczne aspekty handlu zagranicznego – prawo celne i wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów.
Mierzalne rezultaty rozwoju
Szkolenia
wewnętrzne
dla biznesu i administracji
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Prowadzimy projekty szkoleniowe oraz konsultacyjne.
Specjalizujemy się w praktycznych szkoleniach dla biznesu
oraz dla administracji.
Obszary tematyczne szkoleń wewnętrznych
01
Rozpoznanie
Rozpoznanie preferencji szkoleniowych przeprowadzone podczas rozmów z klientem oraz na podstawie analizy potrzeb (need analysis) w formie ankiet i badań wewnętrznych.
02
Przygotowanie
Przygotowanie i realizacja szkolenia – dobór szczegółowego planu merytorycznego szkolenia oraz wykładowcy mającego odpowiednie kwalifikacje, materiałów szkoleniowych oraz innych pomocy dydaktycznych dla uczestników.
03
Ewaluacja
Ewaluacja szkolenia polegająca na ocenie jakości szkolenia przez uczestników oraz sprawdzeniu nabytej przez uczestników wiedzy i umiejętności.
04
Konsultacje
Indywidualne lub grupowe konsultacje z trenerami/specjalistami po zakończeniu szkolenia i dokonaniu jego oceny, w celu przeprowadzenia analizy postępów podczas wdrażania nabytej wiedzy w działalności przedsiębiorstwa (coaching).
05
Analiza efektów
Pogłębiona analiza efektów szkolenia, przeprowadzona w terminie 1-3 m-cy od zakończenia szkolenia wraz z przekazaniem wskazówek w zakresie dalszego rozwoju, kształcenia i planowania ścieżek kariery.
Jeśli poszukujesz sprawdzonej firmy, która zna się na budowaniu kompetencji Twoich pracowników… to dobrze trafiłeś.